[O2FL] 2,0 CCZA rorząd kaput!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    [O2FL] 2,0 CCZA rorząd kaput!!!

    .
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    [O2FL] 2,0 CCZA rorząd kaput!!!

    :klnie: dzisiaj rano odpaliłem silnik....wychodze oskrobac szybki...i słysze ze nagle silnikiem szrarpneło i zaczął nierówno pracować.....cewka pomyślałem tym bardziej ze 2 dni temu zgłosił czekendzin na chwile i wywalił błędy z cewek na 1 i 2 cylindrze...ale potem był spokój.....zwaliłem to na paliwo.....ewentualnie liczyłem sie z wymianą cewek....to to wsiadam..próbuje jechac...ale jest coraz gorzej...coraz bardziej rzuca silnikiem...dobra na pobocze i assistance.....w warsztacie zczytane błędy to wypadające zapłony na 3 i 4 cylindrze, za niskie obroty i bład czujnika położenia wałka rorządu... :cry: .....rozrusznik już nie kreci...tzn słychac jego prace ale tak jakby bednix był padniety czyli chyba brak kompresji :| ????.....zawyrokowali ze to rorząd.....kurwa...za tydzień miałem do nich podjechac zeby sprawdzić ten napinacz czy nie jest felerny......ale chyba napinacz był szybszy....kuźwa wczesniej zadnych objawów....zawsze równo pracował.....cicho.....noz zesz :evil:


    Jakby co to warto brać taki silnik?



    normalnie sie potne :x

    Komentarz

    • piotrcar
      Rider
      • 2010
      • 641

      #3
      Jaki masz przebieg?
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      Komentarz

      • EŁ
        L&K
        • 2004
        • 1168
        • Octavia III (5E3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

        #4
        70 tys km :lol: :szeroki_usmiech..olej zawsze co 10 tys km...zadnych longlajfów i innych wynalazków....

        Komentarz

        • legecki
          Drive
          • 2013
          • 55

          #5
          , który rocznik? Przeglądy w ASO?
          1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O

          Komentarz

          • andrzej111
            L&K
            • 2010
            • 1391

            #6
            co za chujstwo te wynalazki VW...nóż w kieszeni sie otwiera...
            Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

            Komentarz

            • Northeusz
              RS
              • 2010
              • 1677
              • Octavia I (1U2)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              #7
              Re: 2,0 CCZA rorząd kaput!!!

              Zamieszczone przez
              :klnie: dzisiaj rano odpaliłem silnik [.........] normalnie sie potne :x
              :shock: nie ma za bardzo słów, którymi można by to opisać i nie dostać bana

              [ Dodano: Pią 15 Lis, 13 12:35 ]
              Zamieszczone przez andrzej111
              co za chujstwo te wynalazki VW...nóż w kieszeni sie otwiera...
              to musi być dobry nóż, bo dosyć często musi się otwierać :roll:
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz

              • Zorr
                RS
                • 2011
                • 2110

                #8
                Zamieszczone przez andrzej111
                co za chujstwo te wynalazki VW...nóż w kieszeni sie otwiera...
                właściwie popieram ... z tego co widzę to równie dobrze VW mógłby zamontować C4 w silniku w celu wysadzenia tegoż zaraz po tym jak komp wykryje koniec gwarancji.
                Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                Komentarz

                • andrzej111
                  L&K
                  • 2010
                  • 1391

                  #9
                  i co ciekawe rozrząd w CCZA jest taki sam jak w CDAA.
                  , może wsadzisz coś na pasku?
                  Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                  Komentarz

                  • Zorr
                    RS
                    • 2011
                    • 2110

                    #10
                    o ile w jakieś instrukcji albo zakresie przeglądów jest wpisane "co ile należy wymienić tudzież zrobić kontrolę rozrządu", to czy może to być dobry punkt zaczepienia do po gwarancyjnej sprawy sądowej?
                    EDIT: tutaj znalazłem rozpiskę: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=14051
                    "Co 180 000 km dodatkowo
                    - Wymiana paska rozrządu (tylko silniki benzynowe 1,8l). "

                    może jacyś prawnicy forumowi się wypowiedzą...
                    Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                    Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                    Komentarz

                    • EŁ
                      L&K
                      • 2004
                      • 1168
                      • Octavia III (5E3)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #11
                      rocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało :lol: - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......

                      Komentarz

                      • legecki
                        Drive
                        • 2013
                        • 55

                        #12
                        Zamieszczone przez
                        rocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało :lol: - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......
                        U mnie też nie dawał objawów. Jeżeli robiłeś ostatni przegląd na gwarancji nie dalej niż 35000km temu, to zakładaj oryginalny filtr oleju i pal frana, że nic w międzyczasie nie było robione. Wydłużone okresy międzyolejowe przynajmniej u mnie to 35000km. Niech występują o dobrą wolę producenta i na pewno dostaniesz coś w gratisie. U mnie była taka sytuacja. Dostałem cały nowy słupek za free.
                        1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O

                        Komentarz

                        • Zorr
                          RS
                          • 2011
                          • 2110

                          #13
                          Zamieszczone przez legecki
                          U mnie też nie dawał objawów. Jeżeli robiłeś ostatni przegląd na gwarancji nie dalej niż 35000km temu, to zakładaj oryginalny filtr oleju i pal frana, że nic w międzyczasie nie było robione. Wydłużone okresy międzyolejowe przynajmniej u mnie to 35000km. Niech występują o dobrą wolę producenta i na pewno dostaniesz coś w gratisie. U mnie była taka sytuacja. Dostałem cały nowy słupek za free.
                          dobrze prawi, pójść i spróbować nie-zaszkodzi, kupić ze własne to zawsze można

                          swoją drogą czy V6 z superba wejdzie do O2 ... o takie

                          Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                          Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                          Komentarz

                          • EŁ
                            L&K
                            • 2004
                            • 1168
                            • Octavia III (5E3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez legecki
                            Zamieszczone przez
                            rocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało :lol: - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......
                            Dostałem cały nowy słupek za free.
                            a dostałbyś gdybyś mial porobione w silniku to co masz zrobione teraz? :wink: :szeroki_usmiech

                            co to sa te silniki potestowe ze sladowymi przebiegami na allegro?

                            Komentarz

                            • legecki
                              Drive
                              • 2013
                              • 55

                              #15
                              Zamieszczone przez
                              a dostałbyś gdybyś mial porobione w silniku to co masz zrobione teraz? :wink: :szeroki_usmiech
                              Był po sofcie 210/320 jak padł. Teraz też na wszelki wypadek trzymam stare graty, bo mam od kwietnia 2 lata gwarancji na nowy silnik.

                              Zamieszczone przez
                              co to sa te silniki potestowe ze sladowymi przebiegami na allegro?
                              Gdzieś VW musi to gówno, co wymienia na gwarancji, upychać. Remontują i jazda - "potestowe".
                              1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O

                              Komentarz

                              • kecaj
                                RS
                                • 2009
                                • 1511
                                • Superb II (3T4)

                                #16
                                , ile km zrobiłeś i czy minęło 2 lata od ostatniego przeglądu w ASO? Wprowadzałeś zmiany oleju w liczniku?
                                Bo, jeżeli zrobiłeś mniej niż 30000 km i nie mineło 2 lata (termin i km masz wbite w książkę) to składaj reklamację na przedwcześnie uszkodzony rozrząd.
                                Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                                Komentarz

                                • Tippo
                                  L&K
                                  • 2009
                                  • 1349
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez
                                  rocznik XII 2009, przeglady na gwarancji w ASO..potem nie......mysle raczej o remoncie tego co zostało---zależy ile zostało - albo kupnie silnika.....najgorsze ze nie dawał zadnych obajwów...jestem mocno przewraźliwony na punkcie róznych odgłosów silnika itp....tu nic nie było....zawsze cichy start....równa praca......
                                  Na briskoda, link ktory dalem jest glownie o zonkach z CCZA 2009r. :/ Wspolczuje, VAG to coraz czesciej obciach...

                                  Komentarz

                                  • Mihau
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 7460
                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                    #18
                                    , współczuje. Czasami kurde to, aż strach wchodzić na forum i czytać to wszystko.
                                    Może odezwij się do CS Łódź to by Ci tam zrobili komplet (łącznie ze znalezieniem silnika). Arturowi chyba całkiem sprawnie i szybko ogarnęli temat jak u niego się 1.8 TSI wysrało.
                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                    Komentarz

                                    • mirek_p11
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 6630
                                      • Volkswagen
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      #19
                                      , uderzaj do ASO, bo silnik zawsze możesz kupić. Masz auto w leasingu?

                                      Słabo mi się robi jak takie newsy czytam. Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.

                                      Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                      Fotki
                                      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                      Fotki

                                      Komentarz

                                      • LUKI
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5776

                                        #20
                                        Mihau,

                                        tylko to jak nic pęknie 10k pln
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz

                                        • mirek_p11
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 6630
                                          • Volkswagen
                                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                          #21
                                          no własnie jak z Arturem rozmawiałem to 10k pln wyłożył, ale za immobilizer i komputer zapłacił ekstra 2000 zł.

                                          , musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy

                                          Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                          Fotki
                                          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                          Fotki

                                          Komentarz

                                          • legecki
                                            Drive
                                            • 2013
                                            • 55

                                            #22
                                            Zamieszczone przez mirek_p11
                                            EŁ, musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
                                            Jeżeli chodzi o ścisłość to, może sama głowica wystarczy.
                                            Można też to remontować. Zawory, gniazda zaworowe, wałki, wszystko idzie wymienić.
                                            Wymiana całego silnika to ostateczność i miodzik dla mechanika, bo wyciąga cały bebech i wkłada nowy, a remont głowicy to już fe.
                                            Jeżeli dół jest sprawny to po co się wbijać w koszty całego motoru.
                                            Straszycie chłopaka Bóg wie czym.
                                            Kompletna głowica:


                                            1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O

                                            Komentarz

                                            • robreg
                                              L&K
                                              • 2010
                                              • 1195
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez legecki
                                              Zamieszczone przez mirek_p11
                                              EŁ, musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
                                              Jeżeli chodzi o ścisłość to, może sama głowica wystarczy.
                                              Można też to remontować. Zawory, gniazda zaworowe, wałki, wszystko idzie wymienić.
                                              Wymiana całego silnika to ostateczność i miodzik dla mechanika, bo wyciąga cały bebech i wkłada nowy, a remont głowicy to już fe.
                                              Jeżeli dół jest sprawny to po co się wbijać w koszty całego motoru.
                                              Straszycie chłopaka Bóg wie czym.
                                              Kompletna głowica:


                                              http://allegro.pl/vw-audi-2-0-tfsi-t...666913331.html
                                              Legecki, to nie Polonez, czy Duży Fiat, tu niektóre elementy nie mają pod/nadwymiarów naprawczych i producent przewiduje jedynie naprawę poprzez wymianę na nowy element.

                                              przy takich aukcjach zawsze sie zastanawiam, skąd wiadomo, w jakim faktycznie stanie jest taka głowica i czy przypadkiem nie jest wyjęta z w trochę inny sposób przetrąconego silnika?

                                              Kupować, rozkręcać i mierzyć wszystko? (10 dni na zwrot, ale gwarancja do bramy) Skoro nic silnikowi nie było, czemu w ofercie cały słupek nie stoi, tylko sama czapka? A skąd wiarygodne dane wydłubywać? Ciekawi mnie czy obecnie nawet ASO posiada dane liczbowe pozwalające weryfikować takie podzespoły...

                                              Paranoja, czy Polska panie?
                                              Pozdrawiam, Robreg.
                                              ----
                                              furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                              Komentarz

                                              • EŁ
                                                L&K
                                                • 2004
                                                • 1168
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez robreg
                                                Zamieszczone przez legecki
                                                Zamieszczone przez mirek_p11
                                                EŁ, musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
                                                Jeżeli chodzi o ścisłość to, może sama głowica wystarczy.
                                                Można też to remontować. Zawory, gniazda zaworowe, wałki, wszystko idzie wymienić.
                                                Wymiana całego silnika to ostateczność i miodzik dla mechanika, bo wyciąga cały bebech i wkłada nowy, a remont głowicy to już fe.
                                                Jeżeli dół jest sprawny to po co się wbijać w koszty całego motoru.
                                                Straszycie chłopaka Bóg wie czym.
                                                Kompletna głowica:


                                                http://allegro.pl/vw-audi-2-0-tfsi-t...666913331.html
                                                Legecki, to nie Polonez, czy Duży Fiat, tu niektóre elementy nie mają pod/nadwymiarów naprawczych i producent przewiduje jedynie naprawę poprzez wymianę na nowy element.
                                                zaraz ..moment ...sugerujesz ze w takich silnikach jest niemozliwa wymiana np. tłoków + naprawa głowicy? nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że chyba takich uszkodzen mogę się w najgorszym razie spodziewać u siebie.
                                                U mnie się to stało przy niskich obrotach wiec cały czas mam nadzieje :lol:

                                                a teraz ide się napier..lić lacze

                                                [ Dodano: Pią 15 Lis, 13 21:00 ]
                                                Zamieszczone przez mirek_p11
                                                , musisz zobaczyć co ci tam poszło, bo może sam słupek silnika wystarczy
                                                a co jeszcze mogło polecieć? :shock:

                                                Komentarz

                                                • robreg
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1195
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez
                                                  zaraz ..moment ...sugerujesz ze w takich silnikach jest niemozliwa wymiana np. tłoków + naprawa głowicy? nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się że chyba takich uszkodzen mogę się w najgorszym razie spodziewać u siebie.
                                                  Z tego co mi wiadomo VW AG na przyklad nie przewiduje szlifowania głowic w obecnie produkowanych silnikach TDI - niepłaska powyżej jakiejś tam wielkości odchyłki głowica podlega wymianie na element nowy. Nie podam Ci konkretnie symbolu silnika, ale coś takiego słyszałem o silnikach przemysłowych produkowanych bodajże 2-3 lata temu (kolega pracował przy tych silnikach i miał dojście do materiałów serwisowych VW AG) i to samo wydaje mi się, że odnosi się do silników samochodowych (mam nadzieję, że nie tworzę powyższym zdaniem jakiejś bzdurnej miejskiej legendy - jeśli tak jest i piszę bzdury prośba o jak najszybsze naprostowanie). Nie wiem jak wygląda sprawa napraw głowic (wymiana gniazd zaworowych, prowadnic zaworów itp.) Nie wiem jak jest z nadwymiarowymi tłokami, pierścieniami i wymiarami szlifów cylindrów.

                                                  Nie chodzi mi bynajmniej o to, co się zrobić da (u nas prawie wszystko, nawet da się kupić 15 letnie sportowe BMW od dziadka co to w niedzielę tylko 2km do kościoła...), tylko co przewiduje VW AG w swoich dokumentach serwisowych i w swoich katalogach części zamiennych. Nie spotkałem się także z informacjami o tym, jakie są wymiary naprawcze czopów wałów w obecnie eksploatowanych silnikach - może jest to tak tajne, że aż poufne.
                                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                                  ----
                                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...